sobota, 4 września 2010

nail polish.


Z uporem maniaka kolekcjonuję lakiery do paznokci.
Ostatnio zakupiłam trzeci miętowy (oczywiście 2 pozostałe mają inne odcienie ;)),

najnowszy określiłabym raczej mianem pistacjowego.
Drugi mój zakup to brązowy lakier.
Oba są produktem Golden Rose i jakościowo oceniam je na 5.



Najmodniejsze kolory lakierów ostatnich sezonów:


  • róż - zwłaszcza pudrowy




  • czerń







  • żółty


  • nieśmiertelny kolor czerwony


  • niebieski

  • pistacjowy/ miętowy/ zielony:






8 komentarzy:

  1. Łał jaka kolekcja:D
    A ja nie mam miętowego..
    Kupię jak innym się znudzi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hah.:) świetna kolekcja. Channel. :) łał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja!:) Ja jakoś często nie maluję paznokci.;d Nigdy mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham lakiery do paznokci! Z ostatnich trendów miętowy mi przypadł do gustu, mam jeden inglota o ślicznym odcieniu. Do moich ulubionych kolorów paznokci należą nieśmiertelny: czarny, czerwony oraz beżowy na bardziej eleganckie okazje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jestem pod wrażeniem! Sama mam kilka, ale nie aż tak wiele :) za to namiętnie kolekcjonuję błyszczyki i szminki oraz ogólnie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jestem w połowie i też mi się na razie podoba, na wyjeździe integracyjnym nie mogłam się oderwać :). Oglądałaś ekranizacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. w ogóle co Ty napisałaś? z uporem maniaka jakbyś kolekcjonowała to byś miała 100... a nie 3... brak słów na głupotę dzisiejszej młodzieży i brak znajomości zasad używania idiomów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)