niedziela, 5 czerwca 2011

Podkład Infallible - L'oreal.


Infallible - L'oreal

Cena: 40-50zł

Pojemność: 30ml

Gdzie kupić? Allegro, drogerie internetowe, Natura, Rossmann.

Co obiecuje producent:

" Podkład Infaillible to pierwszy podkład, który gwarantuje  
świeżą i promienną cerę od rana do wieczora, bez konieczności poprawek.
Elastyczna i bardzo komfortowa konsystencja podkładu Infaillible 
doskonale ujednolica kolor skóry i nie tworzy efektu maski.  

Efekt?
  • Cera jednolita i świeża przez cały dzień .
  • Niedoskonałości cery i oznaki zmęczenia ukryte .
  • Skóra zabezpieczona przed nadmiernym błyszczeniem.
  • Doskonałe krycie , trwałość i komfort przez 16 godzin."
Skład:
Skład: Active Ingredients: Octinoxate 1%, Titanium Dioxide 1.9%
Inactive Ingredients: Water, Cyclopentasiloxane, Isododecane, Glycerin, Nylon 12, 
Propylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polymethylsilsesquioxan,
C9-15 Fluoroalcohol Phosphates, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate,
Diphenyl Dimethicone, Polyglyceryl - 3 Diisostearate, Acrylatescopolymer, 
Acetylated Glycol Stearate, PEG/PPG - 18/18 Dimethicone, Parfum / Fragrance, 
Methylparaben, Magnesium Gluconate, Hydroxypropyl Guar, Tristearin, 
Butylparaben, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, 
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, 
Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citronellol, [+/- May Contain: Ci 77891 
Titanium Dioxide, Ci 77492, Ci 77491 Iron Oxides



Moja opinia:
Wybrałam odcień 220, czyli Golden Sun. Posiada on lekko pomarańczowy odcień,
lecz był odpowiedni gdy moja cera była opalona. Teraz go nie używam, ponieważ jest za ciemny. 
Poza tym posiada inne wady:
- jest mało trwały, w ciągu gorącego dnia może spływać i zmieniać odcień,
- brudzi ubrania.
- słabo kryje niedoskonałości takie jak przebarwienia, krostki, pryszcze.
- aby uzyskać dobry efekt trzeba go nałożyć dużo i dodatkowo przypudrować
( przy nieumiejętnym nakładaniu tworzy maskę),
- na początku byłam z niego zadowolona, lecz po pewnym czasie moja cera 
się 'zbuntowała', 
- jest ciężki i zapycha pory,
 - w porównaniu cena/ jakość wypada słabo.

Zalety:
- zgrabne, fajne opakowanie,
- wydajny,
- przyjemna konsystencja,
- miły zapach,
- świetna pompka, pozwalająca na wyciśnięcie odpowiedniej ilości produktu.

Podsumowując: jestem na nie i ponownie nie kupię tego podkładu.


 
Efekt na twarzy (jedna cienka warstwa):

Zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku:
http://www.facebook.com/pages/Blog-osobisty/190442794335667?v=wall

7 komentarzy:

  1. Po tak wysokiej cenie spodziewałabym się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz. ;) obserwuję. liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nawet , nawet.

    Obserwuje , i licze ,żę ty także;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam taki i jestem z niego zadowolona, baaaardzo dobrze kryje wszystko, ale jest za ciężki na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGADZAM SIĘ W 100%. O NIEBO LEPSZY JEST TAŃSZY PODKŁAD TRUE MACH TEJ SAMEJ MARKI. POLECAM CI GO, JEST TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH PODKŁADÓW JAKIE MIAŁAM.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)