czwartek, 14 lipca 2011

Kosmetyki ORGANIQUE.

 ORGANIQUE 


Znacie? Lubicie?
Jest to polska firma oferująca kosmetyki bazujące na wyciągach roślinnych.
Punkty sprzedaży znajdują się głównie w centrach handlowych,
w większych miastach takich jak Warszawa, Kraków, Poznań,
Wrocław, Opole, Bielsko-Biała, Tarnowskie Góry, Gdynia i inne.
Pełna lista na stronie : ORGANIQUE
Sklep internetowy : KLIK 

Za co uwielbiam te kosmetyki?
Najbardziej za oddziaływanie na zmysły.
Czarują i uwodzą, kojarzą się z magicznym światem
zapachów i kolorów.
To niezbędne produkty do urządzenia domowego SPA ;)

Niestety nie są zbyt popularne, w internecie możemy znaleźć jedynie
minimum informacji o nich.

Nietestowane na zwierzętach.
 Obecnie używam :



- Cream whip - African Ebony
(Pianki do mycia ciała - Afryka)


Mydełko poleciła mi Pani w sklepie Organique
jako produkt do mycia twarzy.
Używam go rówież do całego ciała.

Pianka delikatnie oczyszcza, nawilża skórę (gliceryna organiczna),
a także daje jedwabisty efekt myjący.
Występuje w wielu wersjach zapachowych,
ale ta jest dla mnie wręcz idealna, olejki zapachowe pobudzają zmysły,
a zapach zostaje na skórze przez dłuższy czas.
Dobrze się pieni.
Cena : 40zł / 200ml

- Repair-serum Goat milk & pearl
(Serum regenerujące - kozie mleko & perła)


Tego produktu również używam do pielęgnacji twarzy.
Jest to idealny kosmetyk dla skóry suchej, zniszczonej,
podrażnionej słoncem.
Doskonale łagodzi i regereruje,
w okresie letnim używam go zawsze po opalaniu.
Świetnie się wchłania, matuje, nie zapycha,
nadaje się pod makijaż. Skóra jest dobrze nawilżona i gładka.

Cena : 35zl /75ml


Polecam!


Zapraszam do polubienia :
KLIK

22 komentarze:

  1. ta pianka musi być chyba cudowna co ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pokażesz kiedyś więcej swoich kosmetyków? ta notka bardzo mnie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, wkrótce pojawią się recenzje innych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;) + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś balsam tej firmy, pachniał obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ;) Zapraszam do mnie
    =Obserwuję! i liczę na to samo ;*
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ukrywam pierwszy raz słyszę o tej firmie!!! chętnie coś wypróbuję :) czekam na kolejne recenzje :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://raroika.blogspot.com/

    KONKURSY w lewym pasku mojego bloga.
    Dodaj do Obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks so much for your comment on my blog!! That cream whip looks heavenly!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemnie czyta się twojego bloga.
    Zapraszam na http://phasonist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki wyglądają obiecująco;) Świetny blog;) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam je!Kosmetyki są chyba świetne!

    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś przeze mnie zaTAGowana!
    http://gusia2205.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award-zalege.html

    Buziaki ;*

    PS cos mi nie pyklo, stad te dwa komentarze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają fajnie :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej firmy, ale produkty wyglądają zachęcająco:)

    jednak mnie cena trochę odpycha...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie kosmetycznej. Ciekawa jestem czy ich kosmetyki pozytywie wpłynęły by na skórę mojego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej , masz bardzo ładny blog
    Dodałam go do obserwowanych ♥
    Liczę na to sam o i zapraszam do komentowania <3

    Bardzo ładne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pianka ma śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pianka wydaje sie być fajna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)