środa, 8 lutego 2012

RECENZJA: Pharmaceris - Pianka głęboko oczyszczająca do twarzy.

Pharmaceris T, Puri-Sebostatic 
Pianka głęboko oczyszczająca do twarzy

 Z firmą Pharmaceris mam zarówno miłe doświadczenia 
(delikatny fluid intensywnie kryjący SPF 2) jak i niezbyt dobre 
Mimo tego, że byłam zadowolona z kremu myjącego Alterry musiałam zmienić go na dermokosmetyk ze względu na leczenie dermatologiczne (antybiotyki, kremy, maści...).
Wybór padł na piankę Pharmaceris i okazał się bardzo trafny ;)!


Pojemność: 150ml
Cena: 20-25zł



Oceniam go na 4,5 na 5 * ;)

+ świetnie oczyszcza cerę z makijażu i zanieczyszczeń,
+ nie wysusza, nie podrażnia,
+ przyjemna konsystencja pianki ułatwia i umila mycie twarzy,
+ ładny, delikatny zapach,
+ wygodny dozownik,
+ poręczne opakowanie,
+ pomimo braku naturalnego składu ten obecny w piance
nie jest zły, nie zawiera SLSów,
+ po umyciu skóra jest matowa, 

- niestety ale wydajność jest średnia, 
kupiłam ją po połowie grudnia, używam 2 razy dziennie, 
pozostało tyle ile widać na zdjęciu ;)

Pomimo tej małej wady polecam piankę, 
zwłaszcza osobom leczącym skórę specyfikami dermatologicznymi :)!







14 komentarzy:

  1. fajna, ostatnio dużo pozytywnych recenzji czytam na temat tej firmy, chyba będę musiała coś wypróbować, by się przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto ;) polecam także podkład kryjący o którym wspominałam :)

      Usuń
  2. mgiełka jest rewelacyjna, szczerze polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może spróbuje, dobrze zmywa makijaż oczu? czy tylko buzię nim myłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy :) zdradzisz jaki masz kolor z tego podkładu kryjącego?

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę na ten zakup! :)

    zapraszam do siebie na moją pierwszą stylizację na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja musze sobie kupić coś do twarzy :) Może sie skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja produktu i firma godna uwagi ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://cherrylassie.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda interesująco :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling enzymatyczny pharmaceris moim małym mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)