piątek, 16 marca 2012

Wczorajsze zakupy kosmetyczne.

 ZAKUPY

Klika nowości kosmetycznych, które zakupiłam wczoraj.



 - maseczka do twarzy MJ (wkrótce recenzja),
- maska do włosów Alterra
- krem do biustu Eveline,
- krem do twarzy Noni Care


 Do sklepu Rossmann wybrałam się by kupić krem do twarzy Alterra
i skorzystać z rabatu -20% na kosmetyki tej firmy.

Planów nie zrealizowałam, ponieważ w ręce wpadł mi krem nowej firmy
Noni Care - zachęcił mnie opisem działania i składem. 



Krem do twarzy z filtrem UV 

"Krem ochronny zapobiegający negatywnym wpływom otaczającego nas środowiska. Zawartość soku z owocu Noni (Morinda citrifolia) i aloesu oraz naturalnych ekstraktów z ananasa i papai, a także oleju kokosowego i słonecznikowego stymuluje naturalne procesy ochronne skóry, w tym odbudowe płaszcza wodno-lipidowego i naturalnej bariery antyoksydacyjnej."

 Brzmi ciekawie, nieprawdaż ;)?


 Podaję link do strony z której możecie wydrukować kupon
rabatowy na kosmetyki do twarzy marki Alterra:

Ze swojej strony polecam całą serię z dziką różą do cery
młodej i wymagającej - jest świetna! 


4 komentarze:

  1. Ten krem do biustu właśnie mi się kończy i jestem z niego szalenie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naczytałam się o nim duuużo dobrego!
      teraz jest w promocji w Rossmannie ;)

      Usuń
  2. czekam na recenzję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o firmie Noni care, szukam dobrego kremu z filtrem daj znać jak się sprawdził u Ciebie:)
    i dołączam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)