sobota, 23 marca 2013

Wygrana w konkursie 17 DAYS OF AWESOME firmy Lumiere :)



Hej!

Chciałabym pochwalić się wygraną w konkursie 17 DAYS OF AWESOME
firmy Lumiere Cosmetics :)
Cieszę się z tego powodu, ponieważ jestem fanką ich kosmetyków,
a jeszcze nie miałam pełnowymiarowego różu ani bronzera Lumiere.

Wybrałam blushing bronzer Firebrick,
który wcześniej przetestowałam w formie sampla.


Opis producenta:
Overview
Bronzers/Blushing Bronzers:
premium grade serecite (colorless mica), boron nitride, zinc oxide, mica, avena sativa, titanium dioxide,
iron oxide,tocopherol (vitamin e) may contain : carmine, tin oxide, calcium aluminum borosilicate
Description
Firebrick is a softer more matte version of Sahara that is brown/coppery with a slight red undertone. Ideal for Fair to Medium skin.


Nie mogę doczekać się testów!
Jesteście zainteresowane recenzją?
Jakich róży i bronzerów firmy Lumiere lubicie używać?


7 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej! :) muszę przyznać, że nigdy nie używałam kosmetyków Lumiere, a jeśli chodzi o bronzer, od dawna używam Astor Deluxe Bronzer, jest naprawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Uwielbiam róż Nude, był idealny. Niestety wykończyłam go, a pani, która prowadziła dystrybucję Lumiere na All zamknęła firmę :( Będę musiała za jakiś czas kupić go na amerykańskiej stronie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, nie róż tylko bronzer :D A z róży bardzo lubię Poppy :)

      Usuń
    2. nude również bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  3. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)