wtorek, 24 kwietnia 2012

Kosmetyki MIYO dostępne online!


Dobra wiadomość dla wszystkich kosmetykoholiczek,
które nie mają dostępu do drogerii JASMIN a chcą
wypróbować kosmetyki firmy MIYO.

Gdzie kupić produkty MIYO?

Zakupów możecie dokonać na stronie 
Znajdziecie tam błyszczyki, cienie, lakiery do paznokci,
kredki, podkłady, róże, pudry,
eyelinery, tusze.. ;)


Ze swojej strony polecam tusz Super Lash,
który zakupiłam niedawno i wkrótce postaram się
podzielić z Wami dokładniejszą recenzją.




Jakie są Wasze ulubione produkty MIYO?

26 komentarzy:

  1. Super! Wreszcie wiecznie pusta szafa MIYO nie będzie przeszkodą w zakupie ich rewelacyjnych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, w sklepie internetowym jest cała gama produktów MIYO;)

      Usuń
    2. Zapraszamy do sklepu firmowego. Kosmetyki prosto od producenta: http://www.pierrerene.pl/pl/16-miyo

      Usuń
  2. Nigdy nie słuszałam o miyo :) złwaszcza tutaj w uk

    Pozdrawiam i zapraszam na nową notke :)
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    Przypominam także o rozdaniu! xxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogach można znaleźć recenzje MIYO, głównie zdjęcia makijaży z cieniami i fotki lakierów do paznokci;)

      Usuń
  3. aaaaaaaaaaa atakuje mnie ten tusz i go pragnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyną rzeczą jaką mam z tej firmy to: żółty lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się kolory lakierów MIYO;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie!:))) Od jakiegoś czasu poluje na cienie tej firmy, ale bezskutecznie...
    Obserwuję i zapraszam tez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z takimi kosmetykami... Czy one są w ogóle dobre? Możesz coś więcej o nich napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest godny polecenia ;)
      Cieni i lakierów nie próbowałam, ale z relacji na blogach wynika, że
      także warto spróbować.

      Usuń
  8. Fajnie, że są już dostępne on line, bo faktycznie ciężko je dorwać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to bardzo dobry pomysł, bo wiele osób skarżyło się, że nie mogą ich dostać stacjonarnie ;)

      Usuń
  9. Wow, super, że o tym napisałaś. Albo i nie... Bo teraz to ja już totalnie zbankrutuję xD Uwielbiam robić zakupy online, a że bardzo chciałam wypróbować coś z tej firmy, więc pewnie niebawem coś sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście MIYO nie jet drogie,
      a myślę, ze wart wypróbować ;)

      Usuń
    2. Zapraszamy do sklepu firmowego. Kosmetyki prosto od producenta. Często wprowadzamy promocje w naszym sklepie internetowym - warto zapisać się do newslettera, jeśli ktoś chce być na bieżąco z nowościami, promocjami i konkursami.

      Usuń
  10. Fajny blogas! ;]

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie.
    Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. korcą i bardzo kuszą mnie cienie Miyo, świetna pigmentacja :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, sama szukałam kosmetyków MIYO i znalazłam
    http://drogeriamarzen.pl/search/simple/word//producer/68
    pozdrawiam wszystkie miłośniczki MIYO:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie Miyo jest już dostępne w drogeriach np w Hebe a nawet w niektórych hipermarketach, dużo łatwiej je dostać, do tego często są fajne promocje i kosmetyki tej firmy można kupić dosłownie za grosze :) Ja uwielbiam ta markę, maja tanie a naprawdę dobre kosmetyki do twarzy, uwielbiam pudry, cienie do powiek, paletki do konturowania twarzy czy pomadki od nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)