niedziela, 15 kwietnia 2012

Moje kosmetyki naturalne : aktualizacja.

Na początek dobra wiadomość - za niedługo odzyskam aparat,
z czego niesamowicie się cieszę, bo będę mogła skończyć z robieniem
zdjęć na bloga telefonem ;)

Postanowiłam sfotografować i bliżej przyjrzeć się swojej kolekcji
 kosmetyków naturalnych, ponieważ w ostatnim czasie
udało mi się zużyć kilka z nich i planuję uzupełnić braki.
Na pewno zakupię szampon, żele pod prysznic,
eyeliner, maskę do włosów, olejki do włosów, hydrolaty,
serum do twarzy, żel / mydełko do oczyszczania twarzy. 
Jak widzicie lista jest dosyć długa, a na razie wybrałam tylko eyeliner ;)


- Po pierwsze maseczki,
zużywam ich bardzo dużo, wciąż testuję nowe, 
lecz w moich zbiorach zawsze chomikuję glinki ;)
Poza tym robię domowe maseczki do twarzy z miodu, 
cynamonu, lub drożdży. 



- Po drugie podkłady mineralny i jeden naturalny:
Obecnie odeszłam od minerałów (zdecydowanie czułam chęć odmiany od 'prochów';))
 a wszystkie podkłady mineralne które mam są prawie na wykończeniu,
planuję ponownie zakupić Meow.



- Zbiór próbek róży, cieni, cień do brwi i bronzer:
wszystko firmy Meow.



- Puder bambusowy z Biochemii Urody:
Nauczyłam się jak go obsługiwać, aby nie zapruszył wszystkiego wokoło
i używam go do wykończenia makijażu, i zmatowienia cery:



- Krem do twarzy Noni Care i pod oczy Alterra:



- Serum Lemon z Biochemii Urody
i krem Babydream którego używam na końcówki włosów.



- Samoopalacz Lavera i krem do rąk Alterra:
oba kosmetyki bardzooo polecam, sprawdzają się w 100% .



- Kosmetyki Alterry:
peeling do ciała (który już recenzowałam)
maska do włosów (o której pisałam jako w TAGu)
mydełko miodowe.



- Balsam do ciała Alterra i masło Suhada.



-Żel pod prysznic Suhada i szampon Babydream 
(mój faworyt jeżeli chodzi o mycie pędzli).



- Sól do kąpieli z Morza Martwego.



- Olejek Alterra (używam do włosów)
i balsam do włosów Capitavit (wcieram w skórę głowy).


- I dezodorant Alterra który zapomniałam sfotografować:

wizaz.pl


To wszystko ;)
 Na wszelakie pytania odpowiem pod postem, zapraszam do komentowania.

W najbliższym czasie planuję recenzje :
- kosmetyków Suhada,
- podkładu Lucy Minerals,
- podkładu Clinique,
- serum Lemon ;)


Zapraszam do obserwowania bloga!

36 komentarzy:

  1. Moja - i nie tylko moja - ukochana Alterra:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja Alterra rządzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku to już jest Alterromania ;)

      Usuń
    2. Ja mam 4 produkty i wszystkie mnie rozczarowały... Zraziłam się :(
      Chyba trafiam nie te co trzeba...

      Usuń
  3. A w moim niestety Alterra nie rządzi heh ;) ale każdy lubi co innego :)

    natomiast jestem ciekawa EveryDay Mineral Base :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają swoje hity i kity ;)
      postaram się zrecenzować także ten pokład :)

      Usuń
  4. Dużo ostatnio czytałam na blogach o kosmetykach Alterra ale nigdy nie miałam z nimi do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. imponująca kolekcja kosmetyków :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo muszę zaznajomić się z kremem Babydream, jesteś z niego zadowolona:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam od niedawna, ale póki co tak, przyjemny produkt ;)

      Usuń
  7. O tak, też jestem wielką fanką maseczki do włosów z alterry :)
    zazdroszczę kolekcji kosmetyków naturalnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że zbiera dużo dobrych recenzji ;)

      Usuń
  8. Zaintrygował mnie ten Capitavit, pewnie do kupienia w aptece:) Podobają mi się kosmetyki Alterry. Fajnie że polecasz ten krem do rąk i krem pod oczy bo chciałam je sobie kupić. A czy ten dezodorant z Alterry jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w aptece ;)
      u mnie jest skuteczny, ale nie mam problemów z nadmiernym poceniem.

      Usuń
  9. Sporo tego :)))
    Dodaję do obserwowanych, bo chcę być na bieżąco! :)
    Bardzo fajny blog! :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny zbiór, sama posiadam kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś otagowana:)

    ale zbiór, polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie wszystko ;)
      jeżeli coś Cię zainteresuje to napiszę więcej o danym produkcie ;)

      Usuń
  12. Chętnie przeczytam recenzje na temat tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje.
    Ostatnio zakupiłam zestaw próbek z Everyday Minerals, ale sie nie lubimy. Zero krycia, słaba trwałość. Może poleciłabys mi coś innego?

    Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie x
    Zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu :)
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezadowolenie z minerałów może wynikać z nieodpowiednio dobranej formuły,
      złego pędzla i nieumiejętnego nakładania ;)

      Usuń
    2. Przed Everyday Minerals probowalam Bare minerals i byłam zadowolona :) Niestety kosmetyki bare minerals sa dość drogie w porównaniu do innych kosmetykow mineralnych, więc nie ma mowy o nieumiejętności nakładania czy złym pędzlu bo przy Bare Minerals wszystko było ok.

      Usuń
    3. z tego co wiem to Bare minerals nie są do końca mineralne ;)
      polecam Meow lub Lucy Minerals w kryjących formułach.

      Usuń
  14. aż mi wstyd bo w mojej kolekcji nie znalazłaby się nawet 1/3 twojej ilości kosmetykó naturalnych .... jeszcze nie moja era na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no proszę ładny zbiór kosmetyków ;) co do firmy alterra to ostatnio sama postanowiłam przetestować ją, bo słyszałam tak wiele dobrego o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam maseczki z glinek. Masc na brodawki do koncowek wlosow? O tym patencie nie slyszalam ale ciekawe.:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)