wtorek, 10 kwietnia 2012

TAG: Kosmetyk idealny.


TAG

Zostałam otagowana przez Morenitę, za co serdecznie dziękuję :)


Zasady:

1. Napisz kto Cię oTAGowal i zamieść zasady zabawy.
2. Zamieść banner TAGu i wybierz jeden kosmetyk (może to być kolorówka jak i pielęgnacja), którego używasz już długo i nie zamienisz na nic innego.
3. Wklej zdjęcie wybranego kosmetyku.
4. Uzasadnij swój wybór (krótką recenzją możesz zachęcić wiele osób, by również go wypróbowały).
5. Zaproś do zabawy cztery bloggerki.
 
Mój ulubiony kosmetyk:
Wybór na pewno nie należał do łatwych,
lecz padł na maskę do włosów firmy Alterra.
Zużyłam już 3 opakowania i myślę, że będę ją kupować nadal ;)
 Za co ją lubię?
Przede wszystkim za działanie - moje kręcone włosy ją uwielbiają,
świetnie nawilża, wygładza, pielęgnuje.
Odpowiada mi również zapach i gęsta, kremowa konsystencja.
Myślę, że na blogu zamieszczę jeszcze jej recenzję ;)
A jakie są Wasze doświadczenia z tą maską?
Jeżeli włosy jej nie tolerują tak jak powinny polecam
używać jej jako odżywki, pozostawiając na włosach przez 5-10minut.

Do zabawy zapraszam:

1.
siouxieandthecity

2.
lightblondhair

3.
naturalnapielegnacja

4.
naturaipiekno

14 komentarzy:

  1. mam ją od jakiegoś czasu, ale użyłam jej do tej pory tylko raz, nie wiem dlaczego. Przypomniałaś mi o niej. Dzisiaj wypróbuję. Swoją drogą fajny TAG

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę maskę mam na swojej liście zakupów od dłuższego czasu, jednak teraz mam tyle w zapasie, że długo nie zagości w mojej łazience:(

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje Kochana za o-TAG-owanie :] jutro odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, składy pojawią się na pewno przy recenzjach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię alterrę! :)
    Pozdrowienia kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely blog, my dear!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Danke! :) Das Tutorial ist fertig :)
    Von dieser Haarkur hab ich auch nur Gutes gehört, will mir sie unbedingt kaufen! Liebe Grüße ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)
    Please take a look at my blog and let me know if you wanna be fashion friends!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie stosowałam tej maski, ale możliwe, że się to zmieni ; )
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście maseczka z Alterry jest przecudowna ;) Jest przykładem na to ,że za groszowe sprawy też kupimy coś naprawdę dobrego.

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :)
Jeżeli zostawicie adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę :)